Zdrowie pieczywo od polskiej firmy Piekarnia Galicyjska


Dziś chciałam Wam napisać kilka słów o pieczywie chrupkim i innych ziarnistych produktach. Ja zawsze miałam raczej sceptyczne podejście to tego typu rzeczy, ponieważ taki rodzaj pieczywa i do tego ziarna nie należały do moich ulubionych produktów spożywczych. Wiedziałam, że są one zdrowe, bogate w różne ważne dla naszego organizmu składniki, ale nie jadłam ich często. Poznałam jednak Galicję. 

Piekarnia Galicyjska ma swoją siedzibę w Ropczycach i jest to piekarnia, która zajmuje się produkcją pieczywa świeżego, a także produktów trwałych takich jak: pieczywo chrupkie, batony oraz snacki. Miałam ostatnio okazję przetestować produkty tej piekarni i powiem Wam, że jestem mile zaskoczona. Zmieniłam zdanie na temat takiego rodzaju pieczywa, jakim jest pieczywo chrupkie i już wiem, że zdrowe wcale nie znaczy nudne i bez smaku. Przedstawię Wam poniżej kilka produktów Piekarni Galicyjskiej, by i Was zachęcić do wypróbowania tych zdrowych pyszności. 

Wszystkie produkty firmy powstają w Polsce i są tworzone na bazie sprawdzonych receptur utworzonych lata temu. Proces produkcji to połączenie pracy rzemieślniczej i maszyn, które ułatwiają pracę cukiernikom i piekarzom. Pieczywo chrupkie Chrupak, to bogactwo ziaren oleistych oraz najwyższej jakości mąk z pełnego przemiału. W składzie nie znajdziecie żadnych substancji E, barwników czy konserwantów. W ofercie pieczywa chrupkiego Chrupak znajdują się takie smaki jak: 

- orkisz i słonecznik
- 3 ziarna
- dynia i ser


Pieczywo chrupkie stanowi idealny zamiennik pieczywa tradycyjnego. Można je posmarować ulubionym serkiem i położyć na nim warzywa albo po prostu maczać w ulubionym sosie/dipie czy jeść same. Zawsze będą smakować wyśmienicie.


Wśród swoich produktów Piekarnia Galicyjska ma również coś dla miłośników słodkości. Są to bowiem zdrowe wersje batoników zbożowych Jaglaki i ziarnistych Miodziaki. Jaglaki to batoniki wykonane na bazie prosa ekspandowanego i miodu, w dwóch odsłonach smakowych: kajmakowy oraz czekoladowy.


Miodziaki to batony na bazie miodu pszczelego w dwóch wersjach smakowych: Orzechowy oraz 5 Ziaren. Miodziak orzechowy zawiera ziarna słonecznika, orzechy arachidowe i nasiona sezamu, zaś Miodziak 5 ziaren zawiera ziarna słonecznika, siemienia lnianego brązowego i złotego, sezamu i pestek dyni.



Kształt jednych i drugich batonów jest niespotykany, a przez to oryginalny i przyciągający uwagę, więc jak najbardziej trafia do mnie i mam nadzieję, że nie tylko do mnie. Zapakowane w oddzielne folie batony są świetnym pomysłem na drugie śniadanie do pracy lub szkoły, ale również na wycieczki wszelkiego rodzaju. Dzięki przezroczystemu opakowaniu widzimy co jest w środku, co kupujemy, ile jest tych ziaren i w ostateczności widzimy co będziemy jeść.





Batony Galicja mieszczą się wszędzie, są lekkie, a przy tym bardzo pożywne i słodkie. Jedząc je wiemy, że nie opychamy się pustymi kaloriami, a tym co najlepsze dla nas i przede wszystkim naturalne. Słodkie batoniki Jaglaki to też świetna opcja dla dzieci, które jak wiemy słodycze uwielbiają, więc warto przekonać je do właśnie takich batonów. 

Myślę, że choć odrobinę zachęciłam Was do wypróbowania produktów Piekarni Galicyjskiej. Z czystym sercem polecam zarówno pieczywo chrupkie, jak i batoniki, bo są one, o czym już wcześniej pisałam, smaczne, zdrowe i przede wszystkim nasze polskie. 

Zapraszam do odwiedzenia strony: www.galicia.com.pl, gdzie znajdziecie więcej informacji na temat Piekarni Galicyjskiej oraz asortymentu, który oferuje.

5 komentarzy: